PrOuD 2 b M3

My photo
Ampang, Selangor, Malaysia
sentiasa ada kegembiraan dan kebahagiaan bersamaku kerana aku tahu Allah swt sentiasa di sisi menemani hari-hari ku...

Wednesday, January 2, 2013

Alhamdulillah Rezeki Tuhan

Syukur alhamdulillah ke hadrat Illahi...dgn limpah rahmat dan keberkatanNya aku peroleh kebahagiaan yg tak diduga...kehadiran insan yg bergelar suami di sisi membawa seri dlm kehidupanku...tidak diduga kebahagiaan ini dikurniakan cahaya baru yg bakal menjadi penyeri pula dlm hidup aku dan suami...

Tanggal 6.11.2012 berita gembira diterima dlm hidup aku dan suami...syukur alhamdulillah doktor sahkan aku dah mengandung 5minggu...sangat teruja saat tu...doaku termakbul...impian setiap pasangan yg berkahwin adalah utk memiliki bayi comel penyeri hidup...insyaAllah bulan Julai 2013 akan lahir cahayamata pertama kami...

Kini dah masuk 3bulan...aku pun dah mula rasa cepat penat...alhamdulillah aku takde alahan yg teruk...cume pening2 je...tapi sejak masuk 3bulan ni start kurang makan...mungkin ruang perut aku dah kecik sebab baby dah membesar agaknya...apa yg aku harapkan semoga Allah swt mempermudahkan perjalanan hidupku...semoga bayi aku lahir dgn sempurna,sihat,baik budi pekerti dan membesar menjadi anak yg soleh@solehah serta berjaya dlm hidup...

::sayang...ibu dan walid sayangkan kat kamu::

2 comments:

Dea Nadea said...

tahniah sis... <3 u much....

SyCL0N3^tEdDy said...

tq dear...love u too...