PrOuD 2 b M3

My photo
Ampang, Selangor, Malaysia
sentiasa ada kegembiraan dan kebahagiaan bersamaku kerana aku tahu Allah swt sentiasa di sisi menemani hari-hari ku...

Tuesday, May 27, 2014

YA RABB PELIHARALAH KAMI...AMEEN

Assalamualaikum...selamat pagi nak ke tengahari...hihihihi!!! ;-)

Hari ni aku nak share lagi berita gembira ni...semalam aku pergi checkup after 1month aku dapat tahu aku preggy...dan doktor buat scan...syukur alhamdulillah 'mylittleangel' sihat dlm perut ibu...comel sangat...yg buat aku terkejut sangat...cepat perkembangan baby...bile scan semalam gambar ni lah hasilnye...Subhanallah dah ada bentuk...yg paling best dah ada heart beats...Ya Rabb sungguh besar kuasa Mu..

Kepadanya aku bermohon agar aku fan kandungan dilindungi dan diberi kesihatan yg baik...semoga segalanya berjalan dengan baik...ibu,walid dan kakak menanti kehadiran baby...semoga baby membesar dengan sihat dan cukup sempurna...ameen...

Hugs&Kisses - IbuYana

No comments: