PrOuD 2 b M3

My photo
Ampang, Selangor, Malaysia
sentiasa ada kegembiraan dan kebahagiaan bersamaku kerana aku tahu Allah swt sentiasa di sisi menemani hari-hari ku...

Wednesday, March 28, 2012

AlhAmDuliLlaH...

assalamualaikum uols...aku skang ni sgt2 bz dgn life sendiri smp lupe kat blog aku yg sunyi sepi ni...i'll try my best to full fill after this...ahakz!!!

syukur alhamdulillah ke hadrat Illahi..tanggal 24 Mac 2012 telah termatri satu ikatan buat aku..kini aku bergelar tunangan orang..aku berharap ikatan ini akan berbekalan dan kuat sehingga ke hari pernikahanku...semoga ia akan berganti dengan ikatan pernikahan yang penuh kebahagiaan dari keredhaan,rahmat dan limpahan restu serta cahaya kasih sayang dari Allah swt...amin... <>

nanti kwn2 tlg doakn sy ye...

~CiNtA ALLAH swt iTu SaNgAt InDaH~

No comments: