PrOuD 2 b M3

My photo
Ampang, Selangor, Malaysia
sentiasa ada kegembiraan dan kebahagiaan bersamaku kerana aku tahu Allah swt sentiasa di sisi menemani hari-hari ku...

Saturday, March 31, 2012

:: After A Week As A Fiancee ::

alhamdulillah..hr ni genab 1week jd tunangan org..ahakz!!cm xcaya jer..tp sume ketentuan Allah swt..Dia memberi aku kebahagiaan baru dlm waktu yg singkat..tak perlu aku menjalinkan ikatan cinta utk 1hubungan yg ikhlas dr hati..aku bharap kebahagiaan ini kekal selamanya..die seorg yg sgt penyayang..die terlalu mengambil berat tentang dri aku..wlpn bjauhan tapi kasih sayang die tak pernah kurang utk aku..dr jauh die kirimkan kasih sayang itu..tq so much bie 4 the love that u send for me..akan aku jaga kasih sayang ini sebaik mungkin slagi kasih sayang itu masih milik ku..insyaAllah..kawan2 doakn kte rkk...

buat yang tersayang..semoga Allah swt merahmati,merestui,melindungi dan melimpahkan kasih sayang dengan cahaya kebahagiaan dr Nya..amin...

No comments: