PrOuD 2 b M3

My photo
Ampang, Selangor, Malaysia
sentiasa ada kegembiraan dan kebahagiaan bersamaku kerana aku tahu Allah swt sentiasa di sisi menemani hari-hari ku...

Monday, June 25, 2012

DALAM DIAM...AKU TAK SEDAR...

assalamualaikum...selamat petang bloggers!!!

alhamdulillah syukur...aku masih dberi pluang bnafas d bumi Nya...dpt lagi aku nk update blog aku yg slalu kosong nk...hahahaha!!!aku hepi dgn life aku skng...aku suke gle dgn dri aku skang...aku lebih kuat bbanding dlu...aku mampu bdiri ats dri aku sndiri...tp sykur gak krn aku de die d sisi...yg slalu kne buli n layan karenah aku yg mereng ni...hahahahahah!!!sowie yer sayang...

opssss...lupe sgt...rupe nye smlm genab 3bln kot...aku langsung xhengat pe...die pn lupe gak nye sbb die pun silent...tp xpe r...janji sume bjalan lancar...dan aku bharap Allah swt melindungi dan memelihara ikatan ini...amin...smlm dah btapa siapkn kotak goodies...better wat skit2 dr xwatpe pun kan...nnt sure pening klu last minit...tp de benda urgent nk wat ni...hope sume sattle b4 pose ler...klu x pengsan aku...huhuhu!!!

ok r nk sambung wat kje...pening jap sbb td meeting...pe pn have a nice day bloggers!!!...2 my En.T » Happy 3rd month anniversary...i ♥ u dear...wassalam

::love is in the air::

No comments: