PrOuD 2 b M3

My photo
Ampang, Selangor, Malaysia
sentiasa ada kegembiraan dan kebahagiaan bersamaku kerana aku tahu Allah swt sentiasa di sisi menemani hari-hari ku...

Monday, June 18, 2012

ENTAH APA-APA TAH!!!!

assalamualaikum & selamat malam bloggers...

entah nape hr ni aku xthu pe yg aku rasa & fikirkan...aku cume mampu bersyukur Allah swt masih memberi aku waktu utk aku perbaiki kehidupan ku...memperbetulkan salah dan silap ku...mengingati segala kealpaan ku selama ni...subhanallah...Kau Maha Pengasih Ya Allah...

hampir 3bulan aku di dalam ikatan pertunangan...insyaAllah tak lama lagi aku akan tamatkan zaman single...heehhehehehe!!!akan aku buang segala kenangan pahit yang aku harungi...orang tak tahu kerana mereka tidak merasa...mereka hanya tahu tertawakan aku...tapi tak mengapa...kejatuhan ku adalah semangat dan kekuatan ku...Allah swt Maha Mengetahui segala kebenaran...

kini kesibukan membataskan waktu ku...sedikit demi sedikit alhamdulillah telah mampu aku selesaikan...harap aku tabah harungi ujian-ujian mendatang...kini aku perlu pantas membina kehidupan ku...namun segala kenangan mendewasakan aku...biar apa pun orang kata,biar kuat badai menimpa...insyaAllah aku akan hadapinya dgn redha...Allah swt Maha Adil dan Dia Maha Penyayang...

oklah...waktu untuk melelapkan mata...semoga hari esok lebih baik dari hari-hari yang telah berlalu...selamat malam bloggers...

No comments: