PrOuD 2 b M3

My photo
Ampang, Selangor, Malaysia
sentiasa ada kegembiraan dan kebahagiaan bersamaku kerana aku tahu Allah swt sentiasa di sisi menemani hari-hari ku...

Tuesday, February 21, 2017

CERITA MEREPEK DI PAGI HARI...

assalamualaikum and gooooooooooddddd morning!!!!πŸ˜‰✌

hari ni mendung di awal pagi lak...so kesejukan melanda tahap tangkap tulang dah...warrrggghhh...suke sejuk tapi tak nk sejuk sangat...boleh demam wooo camni...tapi bukan tu la nak cerita kat sini...heheheheheheπŸ’₯😎πŸ’₯😎πŸ’₯😎...

sebenarnya aku masih fikir tentang berbusiness...i love business...i love to own my self a small but cute and nice Boutique Cafe...kenapa aku beria sangat nak ada business ni sebab aku rasa semua orang perlu ada back up plan waktu sekarang ni...gara-gara ekonomi tak berapa nak stable...bila ada back up ni rasa selamat sikit kot dari takde...harap apa yang aku nak ni akan tercapai...AMEEEEENNNN!!!πŸ’˜

rancangan aku tentang hal ni kan...aku dah mula berniaga kecil-kecilan dalam FB dan Instagram aku plus aku promo la kat kawan-kawan mana yang rapat kan...dah ada tepat yang kecil untuk publish barang yang aku jual...sesiapa berminat boleh la jumpa aku untuk tengok...hahahahahah...lagi pun aku ni suka makan...suka shopping...suka hang-out...suka santai-santai...tu yang merepek dok fikir kenapa aku tak buat 1 tempat yang aku tak perlu nak membazir kalau aku dah ada...YUPPP THATS RIGHT...cuma teruskan usaha aku untuk business comel aku ni nanti...

πŸ’–πŸ’–πŸ’–A VERY CUTE, SWEET AND NICE CAFE INTERIOR IN THE WORLDπŸ’–πŸ’–πŸ’–



πŸ’ŸπŸ’ŸCREDIT TO THE OWNER OF THOSE BOUTIQUEπŸ’ŸπŸ’Ÿ

No comments: