PrOuD 2 b M3

My photo
Ampang, Selangor, Malaysia
sentiasa ada kegembiraan dan kebahagiaan bersamaku kerana aku tahu Allah swt sentiasa di sisi menemani hari-hari ku...

Monday, July 10, 2017

TO MANY THING INSIDE MY HEART CANT SPLIT IT OUT

Ollaaaa...selamat tengahari🌞...hari yg mendung⛅ hari ni...Selamat Hari Raya semua!!!maaf zahir batin segala salah silap dan minta halal segalanya ye...hehehehehe🤓...

Terlalu banyak benda nak luah tapi aku ni dilahirkan dgn sifat pemaaf melampau agaknya...kadang2 nak marah diri sendiri kerana terlalu melupakan dan memaafkan...biarpun hati terlalu sakit...hehehehehe😌😌😌 its me...I love myself 💖😘...syukur pada Nya kerana tidak letakkan perasaan pendendam itu🌞🍭

Tapi ada masa rasa macam tak adil...cuma aku kena fikir positif supaya tak sakitkan hati sendiri...percaya pada 1 sahaja..."Allah swt hanya beri sesuatu ujian pada hambaNya yang mampu"...Dia tahu aku kuat dan in shaa Allah akan aku usahakan yang terbaik untuk diri aku...😅😆😉😘

Ermmm...cepat betul masa berlalu...banyak benda tak selesai lagi ni...semoga segalanya berjalan lancar selepas hari ini...doakan kite ok...apa yang terbaik untuk diri sendiri, anak2, suami dan keluarga...orang lain tidak buat kita berjaya kecuali kita usaha untuk diri sendiri...🙋😘😎

Ok...astalavista babeh...selamat makan jamuan raya😜😜😜

No comments: