PrOuD 2 b M3

My photo
Ampang, Selangor, Malaysia
sentiasa ada kegembiraan dan kebahagiaan bersamaku kerana aku tahu Allah swt sentiasa di sisi menemani hari-hari ku...

Sunday, April 22, 2012

:: SEBULAN BERLALU... ::


assalamualaikum dan mownin bloggers...alhamdulillah aku msh dberi peluang utk bnafas di bumi Nya yg sgt indah ni...Subhanallah...sesungguhnya Dia saja yg mampu mberi & mnarik smula segala nikmat yg kte perolehi...



sedar xsedar dh nk hbs bln April dan dh nk masuk 5bln kte d tahun 2012...permulaan khidupan aku yg sgt menyesakn dan aku sgt2 dduga oleh Nya mbuatkan aku lebih dkt pd Nya...alhamdulillah krn ujian yg dberikan adalah sebagai sayangnye Dia pd aku...aku hampir tduduk dan mengalah pd diri sendiri dan btekad dgn keputusan yg sgt bodoh (saat tu la...) aku nk buat...tp xputus doaku panjatkn semoga Dia mberikan aku petunjuk dan kebenaran dlm hidup...



alhamdulillah...hr ni 24/4/2012 genab sebulan aku bgelar tunangan org kpd seorg insan yg sgt tulus hatinye utk membahagiakan diri ini...Allah swt maha adil dan maha mengetahui...Dia merancangan segala kebahagiaan yg Dia nak bg pd aku...dgn segala dugaan dan keperitan yg aku rasa...kini Dia hadiahkan kebahagiaan yg insyaAllah yg abadi tuk hidup aku...semoga dengan ikatan yg aku pegang sekarang ni akan lebih mberikan aku semangat utk membina kehidupan aku...dan kepada dia yang kini bertakhta di hati ini...ketahuilah sayang ikhlas menyayangi bie...terima kasih kerana sudi menerima sayang dalam hidup bie...semoga Allah swt memelihara dan merestui hubungan ini...dan semoga ikatan ini akan berkekalan sehingga ke majlis pernikahan kte dan akan terus berkekalan ikatan itu hingga ke akhir masa...AMINYARABBALALAMIN...



bersabarlah wahai insan dengan segala dugaan yang Allah swt berikan kepada kita walaupun seringan angin mahupun seberat timbunan batu di muka bumi ini kerana Dia lebih mengetahui apa yang terbaik untuk umatnya dan segala apa yang diberikan kepada kita adalah ujian untuk kita lebih dekat pada Nya...tidak akan diuji kepada umatnya lebih dari apa yang mampu dipikul oleh hambaNya itu melainkan apa yang mampu ditanggung...Allah swt sayangkan kita

2 comments:

Ekin Ibrahim said...

syukur alhamdulillah ....

SyCL0N3^tEdDy said...

ekin : tq so much beb 4 being here with me in every second of my sadness n happiness..alhamdulillah..