PrOuD 2 b M3

My photo
Ampang, Selangor, Malaysia
sentiasa ada kegembiraan dan kebahagiaan bersamaku kerana aku tahu Allah swt sentiasa di sisi menemani hari-hari ku...

Tuesday, April 24, 2012

:: MY E-DAY ::

menyingkap kembali kenangan 1bln yg lepas...hahaha!!!klu pk2 mmg aku masih xcaya yg kini aku tunangan org...mau xnye...dlm 2minggu sume nye siap tuk majlis aku...pe pn tq to my lovely family especially mama yg sgt2 bsemangat menyiapkn sume nye...tp ayh yg sgt supportive...adik yg sm2 gak sibuk ngan hal aku...terlebih terharu buat my beloved siblings n frenz..Juju,Deea,Mimo,Lizzie,Sara,Aira,K.Toa,K.Na&Nieta..(yg xsebut tu jgn mrh ye..xhengat dh ni..tp korg sgt dhargai tau..)..sy syg kamo sume sgt2 sbb sentiasa de dgn sy...buat en.T tersayang...tq so much kekasih krn sm2 ssh trn cni tuk wat persiapan..hehehe!!!

ikatan ni dmulai dgn proposal die yg sgt2 suprise tuk aku...@ Mahkota Parade Melaka die propose jd isteri die yg sah...smp ble2 pn aku xn lupe tarikh 26/3/2012 tu...aku dah la jenis angin je...sian gak ble ingt die kne mrh time tu...but die sgt2 jujur dan die buat pe yg aku minta...kat ctu gak he asked a hand from my mom...aku bg die peluang utk kenal aku...tp xsangka just a week die serius nk aku...n terus pakat tuk majlis pertunangan ni...Allah swt tu maha adil dan maha penyayang...en.T hadir membasuhi luka di at ni...dan dgn keikhlasan itu aku terima die dgn hati terbuka...




and now tgh sibuk preparation tuk majlis aku tak lama lagi...hope sume dpermudahkan dan bjalan dgn lancar...and to all who always there with me...thanx a lot...hanya Allah swt yg akan membalas pe yg korg wat tuk aku slama ni...aku hargai segala persahabatan ni...luv uols so much...

No comments: